.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش فرمانده کل سپاه به سخنان هاشمی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خشک مقدس خواندن دلسوزان انقلاب ناشی از یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی است.

تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران در واکنش به برخی سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند!!

وی افزود: امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اینکه دلسوزان انقلاب و کسانی را که بیشترین شهید را داده‌اند و هنوز زخم میدان‌های جهاد بر جسم و روح‌شان باقی است، به‌عنوان خشکه‌مقدس‌های اذیت‌کننده‌ امام معرفی کنیم به چه معنی است؟! این یک بغض خطرناک نسبت به جریان ارزشی انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است که ریشه در خاستگاه همین مردم ارزشی و آرمان‌خواه دارد و البته بی‌توجهی آنان نسبت به این‌گونه افراد!!

فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به بخش دیگری از سخنان مطرح شده در همایش بانوی انقلاب، تأکید کرد: بدانیم همین دلواپسان با شنیدن این اظهارات، از این‌گونه افراد محکم‌تر، مؤمنانه‌تر و هوشیارانه‌تر در همه صحنه‌ها همچنان از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان دفاع خواهند کرد و ادامه این سخن‌پراکنی‌ها تنها موجب افزایش نفرت جامعه از آنها می‌شود و این سیاه‌نمایی‌ها فقط بذر تردید در دل مسئله‌دار‌های انقلاب می‌پاشد و مردم مؤمن و انقلابی ما آن‌قدر آگاه هستند که بتوانند قضاوت‌های دقیقی داشته باشند. آنها خالق 9 دی بوده‌اند، در 22 بهمن‌های انقلاب حماسه‌های باشکوه آفریدند و قبلاً طراحان این‌گونه سیاه‌نمایی‌ها را منزوی کرده‌اند، همان‌گونه که نمایندگان خبره آنها اخیراً چنین کردند.

سرلشکر جعفری در پایان تصریح کرد: آیا نباید از تاریخ صدر اسلام و حتی تاریخ نزدیک خودمان و حوادث درس‌آموز انقلاب اسلامی به‌ویژه فتنه 88 عبرت گرفت؟! هرگز در این‌گونه موضع‌گیری‌ها علاقمندی به آرمان‌های امام، نظام و خیراندیشی برای امت اسلامی دیده می‌شود؟!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 فروردين 1394
احسنت
فیضی 24 فروردين 1394
سردار مردم در انتخابات 24خرداد 92 گوشه های ارادت خود به بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند . پس لطفا حضور مردم در صحنه های دفاع از نظام را به نفع یا ضرر جناح خواص تلقی نفرمایید . این زخمی که شما می فرمائید فقط یک جناح نخورده بزرگی که شما در باره اش صحبت می کنید . زمانی که من و شما بدنیا نیامده بودیم . زخم طاغوت و رنج اسارت و زندان داشت ودر زمان جنگ زخم گلوله منافقین بدتر از کفار را بجان خرید و آنقدر نزد امام ره عزیز بود که جانشین فرمانده کل قواه شده بود . درضمن فرمانده شجاع لشکر اسلام لطفا منش مالک اشتر را درپیش بگیرید و جلوتر از مولا نباشید . وقار و متانت شایسته فرمانده سپاه اسلام و مولای مان آقا امام زمان عج است .امیدوارم شمالنیوز درج بفرمایید شاید مورد عنایت شما قرارگیرد .
ساداتی 24 فروردين 1394
جانا سخن از زبان ما می گویی
جانباز امیرکلایی 24 فروردين 1394
بازم اختلاف تورو خدا بس کنید تابع سید علی باشیم-!!
مردم خودشون بی بصیرتارو میشناسند ول کنید !!!
بسیجی جانباز گمنام 24 فروردين 1394
آقای فیضی: در افاضات خویش در مورد آن بزرگ شما نوشتید: «...زخم طاغوت و رنج اسارت و زندان داشت..» و «...ودر زمان جنگ زخم گلوله منافقین بدتر از کفار را بجان خرید..» و «...جانشین فرمانده کل قواه شده بود...» آقای فیضی به افعال جملاتی که نوشتید دقت کنید! «داشت»،«خرید»،«بود» یقینا این افعال «ماضی بعید» است. وخوب می‌دانیم آن کس که زمان امام «نخست وزیر بود» الان یکی از رؤس فتنه می‌باشد. آقای هاشمی سال‌های دهه ۶۰ یا هاشمی سال‌های دهه ۷۰ با عصر حاضر فرق دارد، خدا کند هاشمی رجعت به مسیر پیروی از «ولایت» کند، نه همواره خرده‌گیری و نیش و کنایه به «مطیعان ولایت» زند. و اما در مورد برادر «عزیز جعفری» که اورا سفارش به متانت شایسته فرمانده سپاه اسلام و مولای همه عالمیان(از انس و جن) نمودید، از باب نصیحت و تذکر به این برادرعیبی برکار شما نیست و خوب است مسلمان، مسلمان را نصیحت کند. ولی آن‌جا که سفارش به منش «مالک اشتر» کردید، به نظرم تذکری از بغض به ... بوده است.چرا؟ به این دلیل: مالک اشتر تا خیمه معاویه و عمرعاص یک الله‌اکبر فاصله داشت که فرمان «علی» معصوم جهت مراجعت به او رسید و مالک اطاعت از «امام» کرد، اما حجمه و حمله آقای هاشمی به یاران و مدافعان انقلاب اسلامی و پیروان به ولایت این روزها به هر بهانه‌ی زیاد شده و باید به بزرگوار توسط «عزیز»ی، که خود السابقون والسابقون است گوشزد شود که چه می‌گوید و چه می‌کند. شما هم در بحث کلامی «عزیز» و «هاشمی» انشالله خیرخواهانه کامنت گذاشتی نه از ... ما پیر و مقلد آن پیر فرزانه‌ایم که فرمود: پسرم مصطفی از سبو آب نوشید سبو را آب کشیدند، چرا که پدرش فلسفه درس می‌داد، بگذاریم و بگذریم . وما نیز درمقابل مردان خاکستری فتنه فعلا بگذاریم و بگذریم.
حاجي پور 26 فروردين 1394
آقاي فيضي!
به فرموده حضرت امام خميني (ره) ملاك، حال فعلي افراد است.
والسلام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.